Rezultatele cautarii dupa : "pr ul"
Ordonare dupa: data / relevanta  
1 2 3 »
PR-ul Tempo a luat singurul premiu romanesc la Golden World Awards
Marti, 06 Noiembrie 2007
PR-ul de la Tempo a castigat unul din cele 21 de trofee de la Golden World Awards pentru campania „Cu drag, pentru tine” pentru Lansarea Laptelui Proaspat de la Danone
Protectie solara FCB Bucharest pentru Eucerin
Miercuri, 30 Iulie 2014
 Campania „Cu soarele in Vacanta” aduce in centrul atentiei povestile a patru familii de bloggeri care se pregatesc pentru vacanta de vara: Dana Rogoz si familia sa, Andreea si Cabral Ibacka, Marta Usurelu si Cristian Manafu, Laszlo Nagy, Sanda si Matei

Ytong (Xella) lucreaza cu Propaganda si Free Communication
Joi, 07 Mai 2009
 Campania „De 80 de ani, lider mondial in BCA”, a fst dezvoltata de Xella Romania si agentia de publicitate  Propaganda, PR-ul fiind asigurat de Free Communication
WPP mai face o agentie de publicitate la Bucuresti. Fractal Communications, parte din Geometry Global
Miercuri, 28 Iunie 2017
 Clientii alaturi de care FRACTAL Communications isi incepe activitatea in 2017 sunt: Regina Maria Ponderas Academic Hospital, Federatia Romana de Fotbal, Red Bull, Scandia, Danone Activia, Heineken si Pepco.
400.000-500.000 EUR Claritine la Mediaedge:CIA (MEC) si Evenimento
Luni, 31 Mai 2010
 Mediaedge:cia va derula contul de media, iar Evenimento va administra creatia, BTL si PR-ul
Cu peste 1 milion de abonati pe Youtube, celebrul psiholog Jordan Peterson vine la Bucuresti cu 12 Reguli de viata - Un antidot la haosul din jurul nostru
Sambata, 05 Mai 2018
 Nr. 1 cea mai vanduta carte pe site-ul Amazon, lansarea volumului „12 Reguli de viata - Un antidot la haosul din jurul nostru”  va avea loc la cea de a XIII-a editie a Salonului International de Carte „Bookfest”, care se va desfasura in perioada 30 mai - 3 iunie, in noul pavilion B2, de la Romexpo.
Harley-Davidson a ales The Practice
Marti, 09 Octombrie 2007
Agentia de relatii publice va oferi servicii de consultanta, de relationare cu formatorii de opinie  (mass-media si alti lideri de opinie), de organizare de evenimente si alte servicii conexe activitatii de PR
ING Bank Romania a ales McCann PR. Compania de PR condusa de Imola Zoltan a devenit agentia de comunicare partenera a bancii pe urmatorii ani
Vineri, 20 Mai 2022
 Imola Zoltan, Managing Director, McCann PR ,,ING isi propune sa transforme modul in care banking-ul este prezent in vietile romanilor, si credem ca acest lucru ne ofera oportunitati de comunicare in care putem demonstra capacitatile si creativitatea unui parteneriat care pune impreuna ceea ce noi consideram a fi...
Solutii alternative de energie ca sa ajungi la festival. ,,Green Race to UNTOLD cu ENGIE si McCann PR
Vineri, 05 Iulie 2019
 ENGIE Green Race to UNTOLD este o componenta a campaniei de comunicare dedicate asocierii dintre brandul ENGIE si festivalul UNTOLD, dezvoltata de McCann PR. Lansata sub headline-ul „Simte energia umana la UNTOLD! Cu ENGIE ai surse de energie regenerabila. Si la festival, si acasa”, campania aduce in...
Se cauta 6 oameni pentru comunicare de 1 Mil. EUR! Internship la Image PR.
Joi, 14 Mai 2015
 Cu o cifra de afaceri de aproape 1 Mil. EUR si venituri din comisioane de peste 500.000 EUR, Image PR cauta o noua serie de sase “Interni” care vor ramane intr-o agentie ce numara astazi 26 de oameni
Omo comunica noul concept Murdarirea este buna
Luni, 06 Iunie 2005
Pentru brand-ul Omo, Unilever lucreaza in Romania pe ATL cu agentia Lowe, pentru media planning cu Mindshare Media, iar pe BTL si PR cu agentia  GMP/MAP
Seful operatiunilor Coca-Cola Romania si Moldova, Sandru numit Country Manager Coca-Cola Irlanda
Joi, 22 Decembrie 2016
 Dupa un mandat de 3 ani in functia de Director de Operatiuni Coca-Cola Romania si Moldova, Petre Șandru va prelua pozitia de conducere la nivel international din ianuarie 2017
Marius Deak (Green Pixel) despre Internetics: Nu este reprezentat inca digital marketing-ul
Vineri, 19 Noiembrie 2010
 „Au lipsit destule agentii, clienti, si proiecte bune, iar campanii digitale bune au pierdut in fata unor campanii bune de PR sau ATL la care online-ul a avut o contributie prea mica”, a afirmat pentru AdPlayers fondatorul Green Pixel, Marius Deak
Partenerii Leo Burnett au lansat Grupul Leo Burnett România
Luni, 30 Octombrie 2006
Într-o conferinta interna tinuta cu usile închise presei, Ioana Iordache, Stefan Iordache si Bogdan Naumovici, partenerii fondatori ai Leo Burnett & Target, au anuntat oficial Grupul Leo Burnett România, din care, pe lânga agentiile Leo Burnett&Target, Starcom si Starlink vor mai face parte înca trei noi entitati: 23 - un idea shop, o companie interactiva si una de PR
Coca-Cola a pornit Caravana Mosului pentru cei care iubesc Craciunul in 9 orase din Romania
Vineri, 01 Decembrie 2017
 La Caravana Coca-Cola, fiecare „multumesc” inseamna bucurie pentru copiii din centrele de plasament: cu sprijinul Salvati Copiii Romania, compania le va oferi brazi impodobiti in perioada sarbatorilor de iarna. 
Engie traieste experienta UNTOLD, cu McCann PR
Vineri, 20 Aprilie 2018
 ENGIE Romania lanseaza campania de comunicare sub headline-ul ,,Incarca-te cu energie pentru un festival magic !’’ pentru a marca reinnoirea, pentru al doilea an consecutiv, a parteneriatului dintre ENGIE Romania si UNTOLD si a lansa noua oferta dedicata de furnizare de electricitate, BeEnergy.
Corina Barladeanu (2activePR) estimeaza cresterea pietei de PR cu 15-20%
Luni, 07 Martie 2011
 Afiliata la la Fleishman Hillard (Omnicom), agentia de relatii publice condusa de Barladeanu a incheiat 2010 cu o cifra de afaceri de 865.000 EUR pe 2010,...
Grupul BBDO a castigat trei conturi de PR si unul de CRM pentru Proximity
Marti, 17 Mai 2005
Yamaha alege CRM-ul Proximity iar Bayer, Ericsson si Yamaha se alatura conturilor de PR ale Graffiti BBDO
DONCAFE: 4,5 Mil. EUR in marketing si comunicare
Joi, 30 Septembrie 2010
 Estimat la un comision de agentie cuprins intre 100.000-200.000 EUR pe an, contul de creatie si strategie este administrat de Leo Burnett, comunicarea online - de acelasi grup de comunicare, in timp ce media este administrat de mediaedge:cia, iar PR-ul la Image
“Unele cariere se termina la 25 de ani. Viata ta nu Universitatea Romano Americana. Creatie WOPA
Joi, 11 Iunie 2015
 Sub sloganul “Invata sa fii cineva. Pe viata.”, campania de comunicare pentru Universitatea Romano Americana este semnata de Weapons of Public Attraction (strategie, creatie) si The Public Advisors (PR)

1 2 3 »